12 Aralık 2014 Cuma

Ev Usülü Adana Kebap



EV USULÜ ADANA KEBAP


Çocukların canı isteyince pratik bir şekilde yaptığım kebaplar 5 dakikada bitti. Biraz boylarını kısa tuttum çubukları  olmadığı için. Ama tadına baktım gerçekten çok lezzetli olmuş. Sizinde canınız istediğinde kolaylıkla hazırlayabileceğiniz bu kebabı mutlaka denemelisiniz.

Malzemeler:

500 gram orta yağlı kıyma
tuz
karabiber
pul biber
1 yemek kaşığı biber salçası


Yapılışı: Tüm malzemeyi iyice yoğuruyoruz. Mümkünse dolapta 30 dakika bekletilirse daha lezzetli oluyor.
Kıymadan parçalar koparıp elimizle şekillendiriyoruz. Biraz uzun tutup çöp şişlere geçirerek yapılırsa görüntüsü daha hoş olacaktır. Ben de çöp şiş kalmamış o yüzden şekilleri böyle oldu.

Şekillendirdiğimiz kebaplarımızı yapışmaz yüzeyli bir tavada ( ben döküm tavada yaptım) arkalı önlü kızartıyoruz.

İstediğimiz şekilde servis ediyoruz.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tamamı denenmiş, kolaylıkla hazırlanabilen pratik ve lezzetli yemek, hamur işleri, salatalar, mezeler, börekler, altın günü ikramları ve günlük yemek menülerinin yanısıra mutfağa dair pratik bilgiler